Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Het laatste nieuws van de NPO en de afdelingen!
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Afdeling 5 – 2011 Overnacht Fond Winnaars


1e Prijswinnaars



4-juni Bergerac Comb Seinen-de Lange Rotterdam

18-juni St Vincent W.L. van Nederpelt Klaaswaal

25-juni Cahors (O) J. Jongejan Middelharnis

9-juli Montpellier Gebr. de Vreede Bleiswijk

16-juli Mont de Marsan H de Jong Strijensas

30-juli Cahors (M) Batenburg v/d Merwe Klaaswaal



Duifkampioenen



1. 08-1478608 Gebr de Vreede Bleiswijk

2. 09-1205863 M. Muilwijk Hardinxveld-Giessendam

3. 08-1576714 A.J. Vlasman De Kwakel



Onaangewezen Kampioenen:



1. J. Ouwerkerk Lekkerkerk

2. Bob Jansen Bergambacht

3. P.A. de Vogel Oude Tonge

4. Tim Hage Woerden

5. Comb de Wit & Zn Dordrecht

6. Comb van Wingerden Zwijndrecht

7. J.P. van Nederpelt Klaaswaal

8. L.C. den Hartigh Klaaswaal

9. Jan en Twan Nobels Achthuizen

10. C. van de Graaf Papendrecht



NPO-Puntentelling Kampioenen



1. P.A. de Vogel Oude Tonge

2. Bob Jansen Bergambacht

3. Comb de Wit & Zn Dordrecht

4. J.P. van Nederpelt Klaaswaal

5. J.W. Schreurs Nieuw Vennep

6. J. Ouwerkerk Lekkerkerk

7. Jac van der Wal Krimpen a/d IJssel

8. Cor van der Linden Krimpen a/d Lek

9. M. Muilwijk Hardinxveld-Giessendam

10. Tim Hage Woerden
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Donderdag a.s. inkorven voor Nanteuil (alleen jonge duiven).
Vrijdag voor Meer en Essen/Nispen.
De oostelijke samenspelen gaan naar Meer (ZHO,Gouwe en IJssel en Drechtsteden)
De andere samenspelen (Leiden, Rijnmond, Goeree Overflakkee,Hoekse Waard en Rotterdam) naar Essen Nispen.
Hierdoor kunnen we meerdere samenspelen naast elkaar lossen en zo beter gebruik maken van de mogelijkheden.
Dieseltoeslag voor de maand augustus 2011
Op de vergadering hebben we afgesproken een dieseltoeslag in te voeren.

Dit om de gevolgen van de sterk veranderende brandstofprijzen in de hand te houden.

Op de eerste van de maand meten we de dieselprijs. (Ex btw per 100 liter)

De vervoerders ontvangen een dieseltoeslag als de brandstofprijzen hoger zijn dan € 97,--.

De vrachtprijzen dalen als de dieselprijs onder de € 97,-- komt.

Op 1 juni was de brandstofprijs € 118,39. Dit levert een brandstoftoeslag op van 7,1% op.

Na het doorrekenen van de diesel kosten zou dit uitkomen op rond dan 1,3 cent per duif voor de meeste vluchten.

De vrachtprijzen blijven voor komende maand zoals op het programma aangegeven.

Dit omdat de meeste ritten in de maand augustus relatief korte afstanden zijn

en het seizoen tot dusver redelijk volgens begroting is verlopen.


Vervoer afdeling 5 Zuid-Holland.

Voor de lossingsberichten kunt u iedere week terecht op:
http://www.afdeling5.nl/Lossing/lossing.html
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Afgelopen weekend hebben onze jonge duiven een draai om de oren gehad.
Het is altijd makkelijk iemand daarvan de schuld te geven maar het lossen van duiven blijft mensenwerk.
Dagelijks kunnen we zien dat de weervoorspellers het tempo waarin beter of slechter weer komt niet of
nauwelijks kunnen aangeven. Ook onze lossingcommissie moet met die voorspellingen werken.

Diverse keren hebben we als bestuur aangegeven terughoudend te zijn met het aanpassen van het
vluchtprogramma. We denken dat het nu echt niet zo verder kan met nog een 300 en 400 km vlucht
te gaan. Diervriendelijkheid zal altijd moeten prevaleren en de belangen van liefhebbers komen daardoor
op de tweede plaats. Ook om die reden heeft het bestuur besloten het vliegprogramma voor de jonge duiven
voor komend weekend aan te passen.

De vlucht Morlincourt van donderdag 18 augustus komt te vervallen.
Vrijdag 19 augustus kunt u inkorven voor Nijvel voor oud en jong. (dus geen aparte jonge duivenvlucht).
In week 34 keren we dan weer terug naar het programma,
met Sens voor de jongen en Menen/Pommereoul voor oud en jong.

Bestuur Afdeling 5 Zuid-Holland.

Voor de lossingsberichten kunt u iedere week terecht op:
http://www.afdeling5.nl/Lossing/lossing.html
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Donderdag 25 augustus staat Sens, de laatste jonge duiven vlucht voor de afdeling, op het programma.
De sector vlucht jonge duiven van 14 september zal ook gehouden worden vanuit Sens voor sector 2. (zie www.npo.nl)
De laatste weken zien we telkens verenigingen die inkorven met minder dan vijf liefhebbers.
Afgelopen week is de duivensport weer ontsiert met een melding van fraude in een vereniging in Zeeland.
Ook daar lijkt het er weer op, dat de man die alles kan en moet doen, te weinig sociale controle kreeg vanuit de eigen vereniging.
Veel ogen bieden nog steeds de beste beveiliging van onze concoursen.

In verenigingen waar slechts enkele liefhebbers deelnemen is het voor kwaadwillende liefhebbers makkelijk om hun slag te slaan.
Het moet toch niet al te moeilijk zijn om een afspraak te maken met een vereniging in de buurt en samen in te korven.
Als u niet gaat inkorven voor Sens, laat het dan even weten aan het vervoer middels een email aan cees.epping@duivensport.nl.
Dan komen we niet voor een gesloten deur.

Vrijdag 26 augustus staat de wedvlucht vanuit Menen op het programma voor oud en jong.
Ook in Belgie is het steeds moeilijker een losplaats te vinden. Afgelopen weekend was plots Strombeek niet te gebruiken.
Dat betekende dat een heleboel afdelingen ’s nachts op zoek konden naar een losplaats.
Arras is ook al niet meer beschikbaar. Waar we in plaats van Arras terechtkomen weet ik nog niet.

Bestuur Afdeling 5 Zuid-Holland.

Voor de lossingsberichten kunt u iedere week terecht op:
http://www.afdeling5.nl/Lossing/lossing.html
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Bonnenverkoop

Stichting H.E.L.D.

ok dit jaar hebben wij weer heel wat bonnen bij elkaar gekregen voor al weer de
12e verkoop voor het Familiehuis Daniel den Hoed in Rotterdam. Wij willen in de eerste plaats alle schenkers bedanken voor hun schenkingen en hun steun zodat wij straks deze mensen weer een mooie schenking kunnen doen. De verkoop is ook dit jaar weer in het clubgebouw van de P.V. Luchtpost Poortugaal aan de Oedevliet 1 in Poortugaal. De zaal gaat open om 12.00 uur en de verkoop zal om 13.30 uur beginnen. Voor inlichtingen kunt u terecht bij ariehuizer@wanadoo.nl of 06-51284558 of neem contact op met Willem Booltink tel:
010-4386482. Of het clubgebouw van P.V. Luchtpost Poortugaal 010-5014991
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

VERENIGING
PLAATS
SYSTEMEN

1602 Barendrecht e.o.
Barendrecht
At
-
-
-
-
Un

1604 De Vrijheid
Bergschenhoek
At
Br
-
-
-
Un

1610 De Trekvogels
Ouddorp
-
Br
Me
Ta
-
-

1614 De Snelvliegers
Klaaswaal
-
-
Me
Ta
-
Un

1617 De Vriendschap
Krimpen a/d IJssel
-
-
-
-
-
Un

1621 De Reisduif
Sommelsdijk
At
Br
Me
Ta
-
Un

1622 De Combinatie
Middelharnis
At
Br
Me
Ta
Ti
Un

1626 De Blauwe Duif
Achthuizen
At
-
Me
Ta
-
Un

1675 De Snelvliegers
Strijen
-
-
Me
Ta
Ti
Un

1684 De Snelpost
Dirskland
-
-
Me
-
-
-

1685 P.V. Albrandswaar
Poortugaal
-
-
Me
-
-
Un

1705 De Doorzetters
Alblasserdam
-
-
Me
-
-
-

1710 Vriendenclub
Alphen a/d Rijn
At
-
Me
Ta
-
Un

1714 De Snelvlucht
Bodegraven
-
-
Me
Ta
-
-

1717 De Luchtbode
Dordrecht
-
-
Me
-
-
-

1718 D.C. & V.B.
Dordrecht
-
-
Me
Ta
-
-

1730 De Vriendschap
Gouda
-
-
Me
Ta
-
-

1735 PV Stormvogels
Hardinxveld
-
-
Me
-
-
-

1738 De Luchtbode
H.I. Ambacht
At
-
Me
Ta
-
Un

1741 De Reisduif
Krimpen a/d Lek
-
-
Me
Ta
-
Un

1756 De Luchtbode
Papendrecht
-
-
Me
-
-
-

1763 De Gevleugdelde Bode
Streefkerk
-
-
Me
Ta
-
Un

1767 Ons Genoegen
Woerden
At
-
Me
-
-
-
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Het seizoen zit er bijna op. Dit weekend de laatste competitie dag voor de meeste reguliere competities.

Donderdag inkorven voor Sens. Alleen de Nationale inkorfcentra zullen we ophalen. Zie het tabblad voor een inkorfcentrum bij u in de buurt. Kijk hier regelmatig op, want er vallen nog steeds centra af.
Ik wijs u er nogmaals op dat u minimaal 5 deelnemers moet hebben om zelfstandig in te korven.
Hoewel men het meestal over “Nationaal” Sens heeft is dit gewoon een afdelingsvlucht.
Ook de derby gelden worden binnen de afdelingen vervlogen. Daar is dus niets Nationaals aan.
Deze vlucht telt voor de afdeling niet voor de jonge duiven kampioenschappen. Die staan sinds vorige week al op deze website.
Komt u niet aan het minimale aantal deelnemers, laat dit dan even weten dan komen we niet voor niets.
Vrijdag de laatste natour vlucht vanuit Peronne. Afgelopen weekend hadden we bijna 30.000 duiven op de natour.
Wat een beetje zon kan doen.

Bestuur Afdeling 5 Zuid-Holland.

Voor de lossingsberichten kunt u iedere week terecht op:
http://www.afdeling5.nl/Lossing/lossing.html
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

De laatste tijd krijgen we vragen over verschillen tussen de uitslagen op PigeonVillage en de site van Afdeling 5 Zuid-Holland. Het gaat dan vrijwel altijd over duiven die wel op de afdeling uitslagen staan, maar niet op die van Pigeon Village. Het komt zelfs voor dat duiven wel op de totale uitslag (heel Nederland) maar niet op de sector uitslagen voorkomen. Bovendien is bij een groot aantal vluchten het aantal duiven niet correct op de uitslagen van Pigeon Village. Alle UDP bestanden van vluchten die tellen voor enig kampioenschap hebben wij doorgestuurd naar PigeonVillage. We hebben kunnen constateren dat lang niet alle bestanden daar verwerkt zijn. Veel van de uitslagen op de site van PigeonVillage bevatten fouten. Op veel vluchten missen er prijsduiven, zijn de afstanden niet correct of zitten er type fouten in de gebruikte namen.

Ik wil u er mogelijk ten overvloede op wijzen dat Afdeling 5 Zuid-Holland geen enkele overeenkomst heeft met PigeonVillage. Afdeling 5 Zuid-Holland aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid ten aanzien van de door PigeonVillage gemaakte uitslagen. Ik wil u er nogmaals op wijzen dat de uitslagen op de site van Pigeon Village NIET de officiële uitslagen zijn van de wedvluchten van Afdeling 5 Zuid-Holland of haar samenspelen. Voor de officiële uitslagen verwijs ik u naar deze site.

Indien u fouten op de uitslagen van PigeonVillage aantreft, moet u reclameren bij PigeonVillage en NIET bij Afdeling 5 Zuid-Holland. Wij kunnen niets betekenen voor u, om fouten uit de uitslagen van PigeonVillage te halen. Ook kunnen wij u geen kopie leveren van definitieve uitslagen van de Nationale of Sector vluchten. Tot nu toe hebben ook wij slechts voorlopige uitslagen ontvangen waarop veel duiven en liefhebbers of zelfs hele inkorfcentra niet geplaatst waren. Ook wij beschikken NIET over definitieve uitslagen van deze concoursen.

Bij deelname aan WHZB of de “Best of the Best” competitie, kunt u alleen gebruik maken van de officiële uitslagen. Alleen de door Afdeling 5 Zuid-Holland gemaakte uitslagen zullen wij, bij navraag, accorderen als juiste weergave van de resultaten op onze wedvluchten. Voor WHZB worden alle duiven die in aanmerking komen automatisch opgegeven. U kunt het beste gebruik maken van de site van Compuclub om uw duiven aan te melden voor ‘The Best of The Best’. De Compuclub beschikt over alle vastgestelde uitslagen van Afdeling 5 Zuid-Holland en doet alle zoekwerk in de uitslagen voor u.

Bestuur Afdeling
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Deelname W.H.Z.B. nu zonder opgave !

De commissie WHZB heeft in haar laatste vergadering besloten dat alle leden NPO vanaf 2011 zonder opgave van hun duiven deel kunnen nemen aan Wie Heeft Ze Beter. Compuclub zal zorg dragen voor de uitslag. Compuclub beschikt van tien van de twaalf afdelingen over de benodigde bestanden om tot de eindstanden WHZB 2011 te komen.
Van de afdeling 3 Oost Brabant, ontbreken van ongeveer de helft van de leden de benodigde bestanden bij Compuclub en van afdeling 4 Limburg ontbreken alle bestanden.
De voorzitters van beide genoemde afdelingen, de heren Wijnen en Crombach, hebben alle medewerking aan de commissie WHZB toegezegd om zorg te dragen dat de ontbrekende bestanden van alle wedvluchten bij Compuclub worden aangeleverd. De commissie WHZB vindt het een pracht stap voorwaarts dat in maart 2012 zonder uitzondering alle eigenaren van de beste duiven 2011 in de onderscheiden rubrieken gehuldigd gaan worden.
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Forumavond Lekkerkerk

Op vrijdag 21 oktober organiseert “PV de Postduif” uit Lekkerkerk haar jaarlijkse forum, in Amicitia te Lekkerkerk. In 2011 voor de 5e keer

Deze editie staat weer bol van de aanbiedingen en ( gratis) te winnen prijzen.

Al vanaf ’s middags 15.30 uur kunt U in de zaal terecht.

Op het duivenplein staan stands, al deze standhouders hebben leuke aanbiedingen en of kortingen op
deze dag!

Natuurlijk wordt er afgetrapt met

“Petje op- petje af”. De hoofdprijs is een jonge duif van een topspeler.

Na het forum volgt de grote verloting met 1500 prijzen
Na afloop is er nog volop tijd om bij te praten en nog wat te drinken.

De organisatie rekent weer op Uw komst.


Tussendoor komt U niets tekort of hoeft U niet naar huis,
want in Amicitia kunt U van een aantrekkelijk geprijsd menu genieten
“PV de Postduif” heeft er weer alles aan gedaan om deze forumavond tot een succes te maken!
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

BONNENVERKOOP t.b.v.jeugd en beginners afd.5. - Bonnenoverzicht
De commissie Jeugd- en Beginnerszaken van afdeling 5 Zuid Holland organiseert ook dit jaar (2011) weer een daverende bonnenverkoop van grote kampioenen en andere sterke spelers uit onze afdeling om van de opbrengst de jeugdactiviteiten te kunnen bekostigen. Dit betreft het organiseren van aantrekkelijk spel, een feestmiddag met een prijsuitreiking en activiteiten om de duivensport bij de jeugd en beginners te promoten.
Dit onder het motto: “Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst”.
De verkoop op www.Toppigeons.nl loopt af op woensdag 16 november a.s. om 22.00 uur
( www.toppigeons.nl)

Voorwoord van de organisatie:
Alle bonschenkers willen wij bij deze alvast hartelijk bedanken voor hun schenking. Bij nadere bestudering van de verkooplijst zult u zien dat in deze verkoop de crème de la crème van de duivensport is vertegenwoordigd. We hopen dat iedereen zal slagen met de door hem/haar aangeschafte bon en mogelijk waardevolle adviezen/raadgevingen om ook uw hok op een (nog) hoger plan te brengen.

Verkoopreglement:
De verkoop geschiedt per opbod. Het startbod begint met € 30,00. Waarna men met minimaal € 10,00 of meer kan opbieden. De veiling via internet eindigt op woensdag 16 november a.s. 22.00 uur stipt. Tijdens de feestavond en op de site van afdeling 5 zal speciale aandacht worden geschonken aan deze bonnenverkoop.

Voor nadere inlichtingen over deze verkoop of biedingen wanneer u niet beschikt over internet kunt u kontakt opnemen met :
Jan Wagner tel.nr. 0187-611969 of Henk Verheij tel.nr. 078-6816204

De koop wordt toegewezen aan de hoogste bieder, welke na afloop van de internetveiling bekend wordt gemaakt.
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

SCHITTERENDE KAMPIOENENHULDIGING & PRIJSUITREIKING

Zaterdag 12 NOVEMBER H-I-Ambacht

Aan: Alle jeugdleden met hun begeleiders/vrienden/vriendinnen van afdeling 5.


Geachte Sportvriendinnen en –vrienden,

Graag willen we jullie uitnodigen voor de feestmiddag/prijsuitreiking van de jeugd van afdeling 5 in het
clubgebouw P.V. De Luchtbode aan de Reeweg 89 te Hendrik-Ido-Ambacht.

Zoals jullie misschien wel weten hebben we weer alles uit de kast gehaald om jullie te vermaken met een fantastisch programma met mooie prijzen en waar gelachen, gepraat, geklapt en gefeest kan worden.

Bij binnenkomst krijgt ieder jeugdlid een leuke attentie, twee consumptiebonnen en gratis loten voor de verloting, ook dit jaar heeft “onze” Ronny van Tilburg uit Zondereigen, België weer een schat aan prijzen geschonken voor de jeugd. Je moet zelf je gewonnen prijs of prijzen op komen halen, Natuurlijk mag je ook best een vriend/vriendin, je vader/moeder, opa/oma of gewoon een goede kennis meenemen.
Ook zij mogen dit feest met ons meemaken.

Ze zullen zich zeker niet vervelen, daar zorgen we samen voor!

Graag even een berichtje als je niet kan komen.

Niet afgehaalde hoofd- en andere grote- of kleine prijzen worden verloot onder de aanwezigen.

Programma feestmiddag:

13.45 Zaal open.
14.15 Opening en huldiging kampioenen rayon West en Oost.
14.30 Indoor Roofvogelshow door “Kunst der Valkerij” met uitleg hoe roofvogels leven,
wat hun voedselvoorkeuren zijn, wanneer- en hoe ze jagen, nestelen, waar ze leven, enz.
15.30 Uitreiking hoofd- en aanmoedigingsprijzen.
15.45 Roofvogelshow deel 2.
16.15 Gratis verloting onder alle aanwezigen.
sponsors: Ronny van Tilburg uit Zondereigen, België
16.45 Afsluiting jeugdmiddag met daarna nog gelegenheid om samen met je favoriete roofvogel op de foto te gaan.

Wij hopen dat dit programma jullie aanspreekt en rekenen op ieders aanwezigheid.



See You op Zaterdagmiddag 12 november !!



Heb je een idee, een vraag of een wens? aarzel niet en schrijf, bel of mail naar:



Commissie Jeugd- en Beginners afdeling 5

Suzan Heinen, Ton de Kovel, Jan Wagner, Andries Valk, Gerard Simons en Henk Verheij

Correspondentieadres: Roestuin 58 3343 CV Hendrik-Ido-Ambacht

E-mail: henk@famverheij.nl tel: 078-6816204



Grandioze Bonnenverkoop ten bate van de Jeugd


De commissie Jeugd- en Beginners van afdeling 5 Zuid-Holland organiseert ook dit jaar weer een schitterende bonnenverkoop
van Grote en vooral Sportieve Kampioenen uit onze afdeling. Alle baten worden gebruikt om de duivensport, in het bijzonder
bij de jeugd, te bevorderen, het gaat om het organiseren van:


· Aantrekkelijk spel met kansen voor iedereen.
· Een aantrekkelijke feestmiddag met kampioenenhuldiging, prijsuitreiking en artiesten.
· Het ontwikkelen van promotieactiviteiten voor jeugd en beginners.


Dit onder het motto: "Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst"


De verkoop op Toppigeons start vrijdag 12 Oktober en loopt af op Woensdag 16 November 22.00 uur, er is geen zaalverkoop.
De verkoop is te volgen op www.Toppigeons.nl
Liefhebbers die niet beschikken over internet kunnen natuurlijk ook hun bod uitbrengen via de verkooporganisatie, tel: Henk Verheij 078-6816204.

Voorwoord van de commissie Jeugd en beginners
Alle kampioenen en uitblinkers van dit seizoen die een bon hebben geschonken willen we alvast geweldig bedanken voor hun schenking.
Bij nadere bestudering van de verkooplijst zult U zien dat in deze verkoop de crème de la crème van de duivensport is vertegenwoordigd.
We hopen dat iedereen zal slagen met de door hem/haar aangeschafte bon en mogelijk waardevolle adviezen/raadgevingen om ook uw hok op
een (nog) hoger plan te brengen. Doe ook eens een bod, misschien bent U straks een goede duif of zelfs een fijne sportvriend
of -vriendin rijker.

Verkoopreglement
De bonnenverkoop geschied per opbod, het verkoopreglement van Toppigeons is van toepassing, er volgt geen zaalverkoop.

De veiling via internet eindigt op woensdag 16 november 22.00 uur.
De koop wordt toegewezen aan de hoogste bieder welke na afloop van de internetveiling bekend wordt gemaakt.


Tip

U kent misschien de uitspraak van A.S?

Koppel Goed x Goed, het geeft geen enkele garantie, maar je hebt wel méér kans.

Hier ligt uw kans om te scoren met een raspaardje van één van onze bonschenkers.


Doe ook een bod, steun de jeugd, misschien doet u de koop van uw leven!!
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Prijsuitreiking Afdeling 5 Zuid-Holland

Zaterdag 5 november was onze prijsuitreiking in Zuid-Beijerland.

Voor foto’s van de huldigingen kunt u terecht op http://ser-kievit.jouwweb.nl/ .

Als u een foto wilt downloaden doet u, rechtse muisknop, afbeelding opslaan als.
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

Tentoonstelling P.V. ‘t Centrum Gouda

Op 2 en 3 december organiseert P.V. ’t Centrum weer haar jaarlijkse tentoonstelling.
Vrijdag avond vanaf 19:30 is ons lokaal aan de Dijkstraat open om de duiven te bekijken.
Zaterdag vanaf 14:00 uur bent u ook welkom met rond 16:00 uur een bonnenverkoop van de top van
samenspel Gouwe en IJssel.
N
atuurlijk bent u op beide dagen van harte welkom.

De tentoonstellingscommissie.
Paul Grolleman
Stamtafel asdoffer
Berichten: 3292
Lid geworden op: za mei 09, 2009 18:31
Locatie: Combinatie vd Bosch - Grolleman, Landgraaf

Re: Actueel Afdeling 5 Zuid-Holland

Bericht door Paul Grolleman »

3 december 2011
Tentoonstelling PV de Luchtbode
Capelle a/d IJssel

Aanvang : vanaf 14.00 uur,

in ons verenigingsgebouw aan de van Speijkstraat

Capelle-West

Met een mooie bonnenverkoop van

prominente liefhebbers !

o.a. Siem Bonte, P. de Waal en Zn., Comb. Braad de Joode (koppel eieren),
Comb. Ruitenbeek van Staveren, Jan Mudde, Wim Noorlander (koppel eieren), Jac. Speksnijder,
Bob Jansen, B. Cornelisse en Zns., C. en P. Otterspeer, H. Rook en Zn., G. Luyten,
Hauser en Krijgsman, Flip van Baaren.

kunt u niet aanwezig zijn dan kunt u een bieding achterlaten op bootsdekker@msn.com.
Natuurlijk is er Rad van Avontuur met prachtige prijzen !!!!!!!!
Gesloten