NU Archief vanaf 2009

Gebruikersavatar
Bart van den Bovenkamp
Stamtafel asdoffer
Berichten: 5450
Lid geworden op: wo jun 27, 2007 13:13
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Bart van den Bovenkamp »

Afdeling 8 en 9 wilden toch, wat er ook gebeurde, niet verder dan Brive?
Wat betekent oost en west als de wereld rond is
Gebruikersavatar
BK
Stamtafel asdoffer
Berichten: 14187
Lid geworden op: do okt 30, 2008 0:58
Locatie: Hengelo Naam:Benno Kastelein Overnachtfond

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door BK »

Bart van den Bovenkamp schreef:Afdeling 8 en 9 wilden toch, wat er ook gebeurde, niet verder dan Brive?
Klopt maar het voorstel NPO was toch Bergerac!
Gebruikersavatar
BK
Stamtafel asdoffer
Berichten: 14187
Lid geworden op: do okt 30, 2008 0:58
Locatie: Hengelo Naam:Benno Kastelein Overnachtfond

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door BK »

Oja op de vraag: "Hopende u voldoende van dienst te zijn geweest" kan ik kort zijn :angry-cussingblack:
willemkoele
Stamtafel asdoffer
Berichten: 1078
Lid geworden op: di mei 30, 2006 12:50
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door willemkoele »

Arjan Beens schreef:oké, we weten nu het antwoord.

en toen? gaan we er ons bij neerleggen? of gaan "we" de afdelingen er ons nog sterk voor maken.

Wat 5 afdelingen samen willen, kan het NPO "bestuur" toch niet zo maar negeren !!


Willem, idd luisteren dat doen ze wel, echter verstaan ze wel wat er verteld word?
Net hoe ik het zeg luisteren doen ze wel, maar ze doen er niks mee.
Henk
Stamtafel klasbak
Berichten: 283
Lid geworden op: zo dec 24, 2006 16:19
Locatie: Tubbergen
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Henk »

Het NU-bestuur heeft gisteren direct een speciale ledenvergadering uitgeschreven voor de 5 afdelingen voor maandag a.s. in Hoogeveen. De reactie van de NPO is te zot voor woorden. Ze trekken het land in, gaan vernieuwen (wanneer 2080?) en luisteren NIET naar de leden.

Er zijn een aantal opties:
a) accepteren, 5 2-daagse vluchten is voldoende
b) voorleggen aan het Tucht en geschillen college.
c) een week voor dit weekend samen vliegen vanaf Brive zodat voor sector 3 Bergerac kan doorgaan. De VNCC Afdeling 9 plaatst deze Bergerac niet op haar programma.

Graag reacties en advies
Groet
Henk Geerink
Edwin Wiersma

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Edwin Wiersma »

BK schreef:Mijn voorstel: NIC's moeten zich gewoon niet beschikbaar stellen voor Montauban!
Je moet een duidelijk teken afgeven en niet met je laten spelen!! De nette manier hebben we geprobeerd.

Nog een vraag die mij nog niet duidelijk is. Wat vervliegen we nu als eerste station? Toch Bergerac of...???
Ik heb persoonlijk nog meer problemen met Bergerac als met Montauban. Wij hebben hier een afstand op bergerac van 960 km!!!! hoezo enquete of telt de uitkomst alleen voor de korste afstand!
Wim G.
Stamtafel asdoffer
Berichten: 526
Lid geworden op: ma mar 05, 2007 14:33
Locatie: Renkum Meerdaagse Fond
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Wim G. »

Hallo Henk,

Hier mijn reacties op jou voorstellen.

Gr. Wim

Henk schreef:Het NU-bestuur heeft gisteren direct een speciale ledenvergadering uitgeschreven voor de 5 afdelingen voor maandag a.s. in Hoogeveen. De reactie van de NPO is te zot voor woorden. Ze trekken het land in, gaan vernieuwen (wanneer 2080?) en luisteren NIET naar de leden.

Er zijn een aantal opties:
a) accepteren, 5 2-daagse vluchten is voldoende
Kan een optie zijn. Dan voor kampioenschap geen aftrekvlucht hanteren
b) voorleggen aan het Tucht en geschillen college.
Heeft geen zin. NPO bestuur doet volgens de reglementen niets verkeerd. Dat is de enige toetsing die door T en G gedaan wordt
c) een week voor dit weekend samen vliegen vanaf Brive zodat voor sector 3 Bergerac kan doorgaan.
Lijkt me lastig om dit voor 5 afdelingen te regelen en dit goedgekeurd (lees lossingsvergunning)te krijgen door NPO bestuur
De VNCC Afdeling 9 plaatst deze Bergerac niet op haar programma.

Graag reacties en advies
Groet
Henk Geerink
Gebruikersavatar
Arjan Beens
Praathuis VIP
Praathuis VIP
Berichten: 16714
Lid geworden op: zo dec 16, 2007 17:46
Locatie: Genemuiden- Marathonvluchten
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Arjan Beens »

Henk schreef:Het NU-bestuur heeft gisteren direct een speciale ledenvergadering uitgeschreven voor de 5 afdelingen voor maandag a.s. in Hoogeveen. De reactie van de NPO is te zot voor woorden. Ze trekken het land in, gaan vernieuwen (wanneer 2080?) en luisteren NIET naar de leden.

Er zijn een aantal opties:
a) accepteren, 5 2-daagse vluchten is voldoende
b) voorleggen aan het Tucht en geschillen college.
c) een week voor dit weekend samen vliegen vanaf Brive zodat voor sector 3 Bergerac kan doorgaan. De VNCC Afdeling 9 plaatst deze Bergerac niet op haar programma.

Graag reacties en advies
Groet
Henk Geerink
Of voor Brive/Limoges(1e vlucht) dezelfde "truuk" uithalen als wat je met de dagfond van plan bent.

Voor deze vlucht iets de zone van 3 en 4 aanpassen.

De achterhand van afd.8 en 9 die nu net binnen zone 4 vallen, alleen voor de 1e vlucht indelen bij zone 3?
Beens 2.0, fijne hobby ;-)
Ger@rd

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Ger@rd »

Waar en hoe laat is dat maandagavond daar in Hoogeveen??

Gr Tino ;)
gerard jochemsen

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door gerard jochemsen »

tja lijkt wel of NPO juist geluisterd heeft hoe maak ik zo snel mogelijk de duivensport kapot. Welke acties kunnen we hier tegen nemen?

5 afdeling besturen bij elkaar (NU) en een eigen organisatie oprichten. zodat we daar bij aan kunnen sluiten en bedanken bij de NPO?
De 5 afdelingen tegen de NPO ingaan en zonder verder contacten te leggen met hun toch BRIVE te vervliegen en een wisseling van MONTAUBAN PERIQUEUX doen.

Waarom laten wij onze hobby steeds verpesten door een paar van die .......... die denken dat zei het denken te weten. dit is toch de grootste schande die de NPO toont om juist alle leden op te roepen voor een bijeenkomst om naar de leden te luisteren en hier dan juist dwars tegen in te gaan.

lijkt me ook een goed idee dat alle leden op de hoogte gebracht worden om hun bezwaar dagelijks te mailen naar de NPO zullen ze misschien eens wakker worden als ze zoveel mails dagelijks binnen krijgen dat ze toch niet naar ons geluisterd hebben.

Ik snap niet eens dat zulke bestuurders zulke beslissingen durven te nemen. Die mensen moeten toch echt ziek zijn in hun hoofd. echt te slecht voor woorden dat zij dan juist deze beslissingen moeten nemen.
Gebruikersavatar
Ronnie
Praathuis SUPER-VIP
Praathuis SUPER-VIP
Berichten: 19865
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 12:28
Locatie: Engwierum / Dokkum / Neede Overnachtfond

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Ronnie »

Ger@rd schreef:Waar en hoe laat is dat maandagavond daar in Hoogeveen??

Gr Tino ;)
Volgens mij bedoeld Henk dat er een spoed vergadering is met de 5 afdeling besturen.
Of ze nou Dowkes of Doev'n worden genoemd, tis beide prachtig spul.
Albert Lensen

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Albert Lensen »

goed wie wil er een nette brief opstellen dan zal ik er voor zorgen dat deze op alle web pagina,s en duiven kranten komt te staan
wat een ........................... stelletje ............... zijn het toch
wat mij betreft word de NU maar een wilde bond hier zakt toch werkelijk waar je broek van af
en er is geen enkele gegronde of redelijke onderbouwing
het was al waar ik bang voor was ... ze luisteren domweg niet
ik zeg eerst maar niets meer want anders ga ik weer mensen beledigen en dat wil ik voorkomen
Tino

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door Tino »

Ronnie schreef:
Ger@rd schreef:Waar en hoe laat is dat maandagavond daar in Hoogeveen??

Gr Tino ;)
Volgens mij bedoeld Henk dat er een spoed vergadering is met de 5 afdeling besturen.
Ronnie las toch werkelijk het volgende in Henk zijn berichtje

Het NU-bestuur heeft gisteren direct een speciale ledenvergadering uitgeschreven voor de 5 afdelingen voor maandag a.s. in Hoogeveen.
haroldzwiers
Stamtafel asdoffer
Berichten: 6514
Lid geworden op: ma nov 12, 2007 22:00
Locatie: Den Ham
Contacteer:

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door haroldzwiers »

Hou me maar even stil al valt het niet mee :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Van duiven heb ik geen verstand ,dus selecteren doet hier de mand
Gebruikersavatar
hendrie
Stamtafel asdoffer
Berichten: 2560
Lid geworden op: za aug 30, 2008 22:18
Locatie: HARDERWIJK

Re: Voorstellen voor de NU

Bericht door hendrie »

St vincent en montaban 1 week na elkaar is toch niet te doen voor de kleine hokken of is het de bedoeling dat de kleine hokken maar 1 of 2 duiven in korven :oops: wij zelf komen maximaal aan 2x 3 duiven
Wie een kuil graaft voor een ander wordt......moe
Plaats reactie