Amsterdamse school!

Interessante columns, artikelen, films enz. ter promotie van onze "Duivensport fijne hobby!"
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wim brom
Beheerder
Beheerder
Berichten: 19313
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 11:28
Locatie: Doesburg

Amsterdamse school!

Bericht door wim brom »

"Bent u blij dat het seizoen weer begonnen is?" "Ja, natuurlijk!" "Waarom?" "Nou eh, dan kennen we weer bij de vrouwen weg" :D

https://www.youtube.com/watch?v=UXfyrgt ... e=youtu.be :whistle:
Jan Gosen

Re: Amsterdamse school!

Bericht door Jan Gosen »

Leuk filmpje haha :lol:
Arie van Dam
Stamtafel klasbak
Berichten: 338
Lid geworden op: vr aug 07, 2009 22:50

Re: Amsterdamse school!

Bericht door Arie van Dam »

Inmiddels 11 jaar geleden opgenomen. De drie jonge hoofdpersonen, waarbij mijn zoon, hebben nog altijd duiven, zijn nog steeds fanatiek en hebben inmiddels bestuursfuncties. Oorspronkelijk uitgezonden op de Amsterdamse zender AT-5. Deze zender was al vanaf 1997 een prima partner van de Amsterdamse postduivenhouders, speciaal op het gebied van promotie en propaganda. De zender bestaat nog altijd maar is helaas grotendeels opgeslokt door TV-Noord-Holland.
Gebruikersavatar
wim brom
Beheerder
Beheerder
Berichten: 19313
Lid geworden op: ma mei 08, 2006 11:28
Locatie: Doesburg

Re: Amsterdamse school!

Bericht door wim brom »

Mooi hoor!
RomyvdHerik

Re: Amsterdamse school!

Bericht door RomyvdHerik »

dit zijn mooie dingen van onze sport
we horen de laatste weken negatieve dingen
maar als je dan dit ziet dat is de andere kant
ben ik toch blij dat ik dit kijk en het negatieve snel vergeet
Jan Gosen

Re: Amsterdamse school!

Bericht door Jan Gosen »

Arie van Dam schreef:Inmiddels 11 jaar geleden opgenomen. De drie jonge hoofdpersonen, waarbij mijn zoon, hebben nog altijd duiven, zijn nog steeds fanatiek en hebben inmiddels bestuursfuncties. Oorspronkelijk uitgezonden op de Amsterdamse zender AT-5. Deze zender was al vanaf 1997 een prima partner van de Amsterdamse postduivenhouders, speciaal op het gebied van promotie en propaganda. De zender bestaat nog altijd maar is helaas grotendeels opgeslokt door TV-Noord-Holland.

Arie zitten deze melkers hier ook al op het praathuis ?
Jan Gosen

Re: Amsterdamse school!

Bericht door Jan Gosen »

wim brom schreef:"Bent u blij dat het seizoen weer begonnen is?" "Ja, natuurlijk!" "Waarom?" "Nou eh, dan kennen we weer bij de vrouwen weg" :D

https://www.youtube.com/watch?v=UXfyrgt ... e=youtu.be :whistle:

Ikvond het ook een leuk filmpje en het laat zien waar het eigenlijk om zou moeten gaan in de duivensport.
Ik kijk ook wel eens een dvd van de koerier en bij sommige kun je echt wat bijleren
en er zijn er ook wat geweest die ik als reclame voor de verkoop van de liefhebber heb gezien.
Plaats reactie